böcker i massor !

Naturligtvis kände jag mig inte helt nöjd med min beställning från adlibris härom dagen..
Såå, igårkväll uppdaterade jag den med 5 böcker till.

Katarina Wennstams böcker om samhällets syn på våldtäkt.

· Flickan & Skulden.
· En riktig våldtäktsman.


Berny Pålssons bok där hon skriver "skoningslöst och naket om främlingsskap, missbruk, blodets makt och om hur det är att leva i en svart saga"
· Vingklippt ängel

Mia Törnblom, som coachar företagsledare, idrottsstjärnor, skådespelare, medieprofiler, unga kvinnor som farit illa - alla som har modet att våga förändra sitt liv.
· Självkänsla Nu! : din personliga coach visar hur..
· Mera självkänsla


Så nu har man iaf lite läsning över julhelgen!


Adlibris


Lämna ett avtryck

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback