Tjejsnack v. 47 - Barndom

tjejsnack

· Hur såg du ut när du var liten? (Lägg gärna in foto)
Något foto kan jag upplysa er om att jag inte har..
Jag var blond.. ehm. ja jag var blond..


· Vad var din favorit lek/leksak?
Min söta räv jag fick av mannen vi köpte huset av..
han heter förövrigt Mickel.
Favoritlek, typ vår egengjorda lek hundfångare var rätt populär..


· Vem var din/dina bästa kompis/kompisar?
Frida, Erika & Jonas.. sen kom nog Erika Sellgren in i bilden oxå.. 

· Berätta om nåt speciellt barndomsbus eller barndomsminne du gjorde som liten!
Vi spionerade på grannar, busringde på dörrklockor..
sprutade vatten på bilar.. typ

Alla jäkla brännbolls matcher vi spelade på gatan är nog
ett rätt tydligt minne, konstigt man inte vart brännbollsproffs.
Våra rymningsaktioner är väl heller inte bortglömt..
Slalombacken var vårt första mål, väl där skrämde Jonas oss
så fruktansvärt att vi bara vart lyckliga över att mammorna kom
och "räddade" oss.


· Hur mycket vägde du och hur lång var du när du föddes?
Hm, jag var typ 45cm lång och vägde ca. 2500gr

Lämna ett avtryck

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback