Bildfattigt

När jag bläddrar igenom min blogg gör mina bildfattiga inlägg sig hela tiden påminda.
Visst är det grymt mkt trevligare att läsa om man även har något att titta på.
Well, det kommer.. Lite nyare pics ska in i burken bara :-)

Jag har en sån otrolig längtan efter vintern !

image298
Detta är ändå en av de roligaste bilderna jag vet. I love it! :-)

Lämna ett avtryck
Postat av: issa

faktiskt längtar jag också efter vintern.. helt tokigt men jag fick inte ut ett endaste dugg av den här sommarn så nu har den haft sin chans liksom=)

Postat av: Emma

Helt klart.. det är kaos i vår garderob nu :P

2007-08-22 @ 09:32:30
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback