Harry Potter & the order of phoenix

Dorotea är ju ett grymt uppdaterat och kvickt ställe.
Senaste Harry filmen hade premiär 13 Juli och Dorotea kommer nu visa
filmen för första gången den 2 september. ha!
Det är ändå grym tacksamt att MB fortfarande visar Bio, än om filmerna nästan
hinner ut i affärerna innan dom finns på bioduken i dta.

Jag var ju faktiskt på premiären av Harry, som jag skrivit om tidigare..
Men, jag tänker minsann gå här i Dorotea oxå! (med förhoppningen om att jag
kommer tycka mer om filmen denna gång)
De senaste 2 filmerna om Harry har jag faktiskt sett på bio två gånger..
första gången i Lycksele då den precis kommit ut och sen i Dorotea då den
masat sig dit. Varför? Jo, för att jag alltid är så förbaskat besviken första gången
jag ser dem & behöver ge dem en chans till & då passar Dorotea bra.
ca 2 månader efter premiärvisningarna har jag hunnit smälta allt de tagit bort
från böckerna osv. Sen är det rätt trevligt att gå på bio ibland oxå. :-)
Denna gång har minsann mannen lovat att följa med, även fast harry inte är
hans favorit at all.

Så, bio 2/9 alltså! hurray! :-)

Lämna ett avtryck
Postat av: Angelica

ja. vi borde verkligen ha slagit till på dom där brillorna:)
jag har ju lite tequila hemma som vi borde dricka upp samtidigt som vi lockar håret;P haha

Postat av: Angelica

Det skulle va skitkul:)
När passar dig?

2007-08-23 @ 17:58:03
URL: http://gekaeriksson.blogg.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback