Hundfight & fotboll

Då var tisdagen över.. kl är mitt i natten och jag är vaken.. gräsligt.
Borde ha bättre självdiciplin än såhär, borde sova 22.00 varje kväll.
snark.

Jag & bästa syster har varit på prommis ikväll, mys.
Vi var även förbi hos farmor en sväng, oxå mys.
På vägen hem från farmor steg nått konstigt åt huvudet på hundarna..
Vilket senare, nästan hemma, resulterade i en hundfight.
Javisst, vi kände oss lagomt smarta där vi stod mitt i ett lägenhetsområde
kl 21.00 en vardagkväll. woha! well, vi fick isär dem alla tre och nu tror
jag minsann Coda & Amigo är friends igen. ;-)

Har glott på lite fotboll ikväll oxå, på tv.. grymt ointressant match.
Minns en gång i tiden när man kunde sitta totalt klistrad framför varje
match som gick på tv.. Den tiden är förbi :-)

God Natt folket, det är verkligen på tiden att sova!
På återseende..

Idag: 13 727 steg & distansen har jag noll koll på!


Lämna ett avtryck

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback