Tjejsnack v 34 - Ålder

 
  • Spelar åldern någon roll? När, varför?
    Jag har inget bra svar på den frågan..
  • Har du önskat att du var yngre/äldre än du är någon gång? När, varför?
    När man var yngre ville man ju alltid vara äldre.. Just nu tror jag att jag
    inte tänker bli så mkt äldre.. Passar bra såhär :-)
  • Har du ljugit om din ålder någon gång, varför, i vilket sammanhang?
    Det har jag säkert, jag minns att jag & Sara drev ganska styggt med folk
    på mIRC när vi var yngre.. då ljög vi nog om det mesta.
  • Hur gammal vill du bli om du fick leva ett friskt liv? Motivera!
    Oj, om man får leva ett friskt liv och känner att det är stimulerande kan
    man kanske vilja leva tills man är super gammal.. Men det är ändå lite
    svårt som 22 åring att svara på en sån fråga. Hur vet man hur det känns
    då man är 99 liksom?
  • Vilken ålder i ditt liv så här långt, har varit den bästa? Motivera!
    Ja, det var ju ganska roligt då man var yngre. Men jag har det rätt bra nu oxå :-)

Lämna ett avtryck

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback