Fjärde Advent

Hej folket,

Jag har varken haft, tid, ork eller lust att blogga den senaste veckan..
Men nu är jag tillbaka på banan & känner mig ganska pepp faktiskt.

Fjärde advent idag. visst är det lite underligt.
Fjärde advent, dagen innan julafton.. men noll julkänsla finns.
Börjar man bli för gammal för Jul?

Igår åkte vi till bjursele en sväng och passade då på att stanna till i
Lycksele för att panik handla de sista klapparna.
Varje år, samma visa! Man blir inte direkt förvånad längre..

Idag drar jag igenom lägenheten med dammsugare, dammtrasa
och en jäkla städenergi. Kommer nog vara rätt mys när man är klar.
Den årliga jultraditionen, för pojkarna, sker ju nu i eftermiddag.
Granjakten.. I år hoppas jag minsann på en vacker gran som man kan
känna sig lite stolt över sådär. jag kan nästan garantera att fjolårets var
doroteas fulaste innegran. Men med lite glitter & kulor blev den rätt
mys den oxå :-)

Nu ska jag fortsätta städa.

God Jul på er alla!

/Sh & Coda

Lämna ett avtryck

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback