Fotboll ikväll.. nähä?

Söndag igen. Inte nog med att söndagar är skitdagar för att helgen
är över. Det ska även visas fotboll vareviga söndag..
Snart kommer till & med jag vara fast i La Liga världen.
Förmodeligen även Champions League världen.. eller varför inte i
hela fotbolls världen!

Ikväll spelar iaf Barcelona - Deportivo la Coruna kl 21.00
Just nu pågår matchen mellan Atletico Madrid - Getafe..
Grabbarna väljer iaf att endast se barca matchen och det tackar jag för.
Eftersom jag inte fick mitt efterlängtade lördagsgodis igår så kommer
jag minsann bänka upp mig med det till fotbollen ikväll.
Ibland är det bra med fotboll :-)
(ska jag var helt ärlig såg jag andra halvlek av Inter - Torino idag oxå. (4-0)
Men det var endast för mannen skull, jag lovar. och kanske lite för Zlatans..)

Julbordet igår var så bra att jag endast fick i mig den kalla maten.
Några prinskorvar och janssons blev det inte tal om, jag var alldeles
på tok för mätt för något sånt.

Trevlig (fotbolls)kväll!


Inter - Torino (4 - 0) 


Lämna ett avtryck
Postat av: Angelica

För mig blir det lite för mycket teater om man ligger och ålar på scen varje låt, tyvär:P Sen är jag inte så mycket för hennes musikstil heller. Allt jazz-liknade är crap i mina öron:S

Jag har iaf hittat åt spelet nu så du får låna det om du vill?:P

Postat av: Naken

Vad fin din blogg har blivit med den där headern ;)

2007-12-09 @ 21:53:12
URL: http://nakensdagbok.blogg.se/
Postat av: Mannen

Om man letar lååångt inne i din grymt underbara själ så finns det en fotbollstokig ängel som gör ALLT för att släppa lös din kärlek för FOTBOLLEN.. å lilla jag försöker ju bara hjälpa dig att lyssna på den väldigt intellegenta, förståndiga och söta ängeln, you see.. ;)

2007-12-09 @ 23:30:42
Postat av: Sofi H

Re Mannen:
ha! du tror det va. Vem vet, man har ju ändå varit fotbollsgalen en gång i tiden.
fast det gällde väl inte direkt fotboll på Tv. ;-)

2007-12-10 @ 08:04:32
URL: http://sofih.blogg.se
Postat av: Kia

Hallo! Trevligt med en ny sida igen. Klart du får länka til mig. Roligt med en ny sida eller blogg att läsa i. Ha det gott jag kommer nog att titta in lite nu och då.

2007-12-10 @ 13:49:33
URL: http://www.kiasguidedog.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback