iPod Tävlingen

Men oj, jag har ju lovat att skriva om hur det gick i en av tävlingarna
jag var med i. Där det lottades ut 1 iPod Nano, 2st mp4 spelare
och ett antal biobiljetter.. De bästa motiveringarna skulle leda till vinst.

Jag hade inte förväntat mig att vinna, inte det minsta..
Men tyvärr måste ändå säga att jag nog hade missuppfattat
reglerna en aning. Jag menar, jag skrev ju värsta längsta
motiveringen till varför just jag skulle vinna..
Endast en av vinnarna hade skrivit en motivering, så jag tror
jag körde på lite överkurs. Bästa jag ungefär :-)

Många har visst reagerat på att vinnarna tydligen har en koppling
till han som hållit i tävlingen och att ingen haft någon motivering.
Alla som har undrat över detta har fått svaret att:
"läs igenom tävlingsreglerna igen"
Grejen är den, att han tagit bort hela inlägget om tävlingen!
Alla regler och information gällande tävlingen är borta.

lite galet faktiskt, men det finns säkert någon bra förklaring
till allt & det handlar säkert om många dåliga förlorare oxå.

Tycker iaf att ni alla borde läsa denna 
grabbens blogg..
En 20 årig grabb som skriver om hur det är att ta hand som sin
neurologiskt sjuka mor, med diagnosen Parkinson plus.

Lämna ett avtryck
Postat av: Naken

Hej Coda!
Förstår att din H&M vill att du har den där luvan på dig ständigt. Du är jättesöt i den.

Önskar att du vore katt så att du kunde delta i vårt band. Tyvärr kan vi inte ha några hundar i bandet då vissa är hundrädda. Vill ju inte riskera att någon hoppar av redan nu i uppstarten. Tycker absolut att ni hundar ska starta ett eget band. Har fått förfrågningar av andra hundar som vill vara med i bandet så intresset finns absolut ;)

Hoppas att alla dinma grejjer klarade sig undan den stora sugen =)

Postat av: Naken

Gott Nytt År till er från er trogne läsare Naken

2007-12-31 @ 14:09:16
URL: http://nakensdagbok.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback