den efterlängtade PREMIÄREN!!

Äntligen äntligen ÄNTLIGEN! det är så jäkla nära. ooh ^^
i morgon vid denna tid sitter jag & världens bästa Hannah på filmstaden.
Käkar popcorn, med blicken på vår gemensamma pojkvän, Harry!
Harry Potter & the order of phoenix, premiär i morgon. jag tror jag är kär.
OCH som om inte det ska vara nog, så släpps sista boken NÄSTA VECKA.
Då jag förövrigt befinner mig i sthlm och inte ens kommer vara hemma då
den dimper ner i brevlådan. så det kan gå.

Jag & Coda tränar upp oss inför hösten. snart bara en månad till
fågel premiären. härligt ! om jag längtar? ATT jag längtar..
Viktigaste datumet detta år. ^^

God Natt!

HANNAH! i morgon. <3

Lämna ett avtryck

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback