första semestern, över

Att tiden går för fort när man har roligt, kan nog nästan alla hålla med om.
Men tiden går fasen i hyperfart så fort den får nys om något som kallas semester!
Under min första vecka gjorde jag i n g e n t i n g. regnet stod som spön i backen
och det var kallt och hurvigt. Så man steg inte utanför dörren mer än nödvändigt.
Ändå gick den veckan g r y m t fort. plötsligt var kl 4.00 den 17 juli och min väckare ringde.
härligt att kliva upp den tiden på morgonen, tröttheten tog näästan kol på mig :P
Tågresan tog 5h 30min, sen var jag på Stockholm Central, där jag bara behövde sätta
foten på perrongen för att känna att "shit, detta är fan inte norrland".
Veckan i Tumba har varit som en grym semester (haha ja vad annars?), chill, shopping,
fiske, god mat, FRIDA osv osv. (jaja, jonas såklart oxå)
Men varför kan inte tiden stanna till lite? Varför har tiden en sån enorm kraft att bestämma
när den ska gå sakta och när den ska gå grymt l å n g s a m t ?!
lurigt det där :-)

Att semestern inte längre är min har gjort sig påmind under hela dagen..
Så klart då väckarn ringde och det var dags att strutta iväg till jobbet, det fattar väl alla.
Men aldrig nånsin har jag kännt en sån kontrast mellan en söndag och en måndag.
Dagen har ändå, trots tidens enorma kraft, gått rätt fort fram..
Så nu när man överlevt dag 1, bör man ändå ta sig igenom de kommande oxå. :-)
Det är ju heller inte så länge tils min nästa lilla semester vecka startar.
v35, (27/8-2/9) ni kan väl aldrig gissa vad som händer då? :-)



Ikväll har jag och Coda min coda gjort elljusspåren i Dta osäkra.
Att springa är ändå grymt skönt, att jag aldrig fattat det förut?

Jaja, duschen och sängen! bajj!

Tumba, Frida Jonas Elis - En vecka i bilder
   

    

   

Lämna ett avtryck
Postat av: Frida

Haha, du var tvungen att ta med dom värsta bilderna på mig!

Postat av: Sofi H

Re Frida:
Haha, lägg av! jag har värre ;-)
tycker faktiskt att det är rätt härliga bilder.
Men jag kan såklart plocka bort dom om du vill.
(så du inte anmäler mig menar jag) <3

2007-07-24 @ 16:58:14
URL: http://sofih.blogg.se
Postat av: Frida

Haha, jag ska inte anmäla dig jag lovar!

2007-07-25 @ 21:51:42
URL: http://www.fjii.se
Postat av: Sofi H

Re Frida:
Grejt ^^ hi hi

2007-07-26 @ 10:18:44
URL: http://sofih.blogg.se
Postat av: gothiqua

fina pics du fick där alltså! :)
synd att vi inte hann ses lite mer, men du lyckades ju pricka veckan då jag jobbar mest :D haha.

2007-07-26 @ 11:15:33
URL: http://gothiqua.blogg.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback