Harry Potter, finally!

Till slut landade harry potter and the deatly hallows i min brevlåda. ä n t l i g e n !
Har dock endast läst 2 kapitel ännu, även fast man använder en del engelska på jobbet
så är det på tok för lite och det märks när man sätter igång att läsa en tjockisbok..
Visst förstår jag vad det är jag läser men ibland måste man ändå tvivla på vissa ord :p
hursom, jag tror boken är suverän!

Just kommit in efter en prommis med båda hundarna, till o med mannen hakade på.
Grymt härligt ute, men myggen är galna och finns överallt.. som vanligt kanske.
Hundarna var hyper titt som tätt, mkt intressant i skogen med andra ord.
Ska bli spännande att se hur hösten går, en månad kvar till fågelpremiären nu. ohlala.

God natt!


Lämna ett avtryck

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback