operation: två saker samtidigt

Alla på planeten jorden tycks vara som fastklistrade i de spekulationer om att
männen endast klarar av att genomföra en sak i taget, två saker samtidigt, går ej!
Faktum är att jag snart måste ge med mig, eller så är jag man!
Att försöka ta sig uppför en trapp med två brev, en telefon och en nyckel i ena handen
medan den andra håller en kopp med rykande het vätska var fan en omöjlighet.
Hade jag koncentrerat mig på att endast ta mig uppför trappen hade förmodligen
katastrofen inte behövt äga rum. Grejen var den att jag naturligtvis var tvungen att
provsmaka drycken när jag hunnit ca 3 trappsteg. Resultat: p l a d a s k !
Där låg min efterlängtade choklad, som jag i övrigt aldrig dricker, över hela
hela trappan. nyckelbandet som var blått innan katastrofen är numera mörkt, fult
och luktar väl inte sådär tipptopp direkt. jaja, om man bortser från att jag brände upp
hela min mun, nästan slog av mig en tå, fick ett illaluktande nyckelband och 
var tvungen att städa trappan så gick väl allt ganska bra ändå.

Kanske var det bara en engångs grej, eller så håller jag på bli man.
jaja, lite kul ska man ju ha på jobbet oxå.

(rubriken fick jag förövrigt ifrån Sara, minns du operation spade?)

Lämna ett avtryck

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback