Äckligt varmt

Det är förfärligt varmt idag. har både balkongdörr och ytterdörr öppen i hopp om att
en, tyvärr obefintlig, vindpust ska titta förbi.

Har varit till Östernoret och shoppat blommor idag.
Håller på tvätta lite och ska ta o röja ihop det sista i lägenheten.
Sen är det nog bara kvällens äventyr kvar, personalfest.

tjing

Lämna ett avtryck
Postat av: Frida

Du missar ju Arvingarna på Sommarkrysset! Dom spelar Eloise nu!

2007-06-02 @ 20:28:00
Postat av: skogstokig

Ja vår och höst är härliga... idag hjälper jag modern i hennes trädgård, igår var vi på grillfest till sent så jag är inte så reaktionssnabb om man säger så... =)
Fast i den här värmen är det inte så konstigt att man blir slö... I kväll ska jag dra söderut mot Hälsingland för ännu en arbetsvecka, blä!

Postat av: Sofi

Re Frida: vafan du måste ju säga till i tid fattaru väl :D

2007-06-03 @ 18:01:01
URL: http://sofih.blogg.se
Postat av: Frida

Men jag ringde till dig men det var upptaget juu!

2007-06-03 @ 20:43:27
Postat av: Sofi

re Frida: illla illla :(

2007-06-03 @ 21:12:38
URL: http://sofih.blogg.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback