Lydnad

Jag och Coda var på den näst sista(?) lydnadsträffen ikväll.. Gick kanon!
Innan vi åkte var jag ganska säker på att han inte skulle jobba sådär jätte bra,
eftersom han varit ute hela dagen och förmodligen var übertrött.
(självklart planerade jag att jobba på som vanligt iaf)
Hur som, han har aldrig någonsin gått så bra som han gick idag..
Trots miljarders, miljoner mygg, knott och om möjligt ännu större mängd sviarn.

Han började lite svagt med nosen i backen men kom snabbt igång med det
han skulle. Han vek inte ofta med blicken och gick jätte fint.
Inkallningen har vi väl egentligen aldrig haft något problem med men nu sitter den
bättre än någonsin. Grymt härligt då det går bra.. :-)
Så, kan samanfatta kvällen med ett ord; fantastisk!
(okej, lite mindre ohyra hade inte skadat)

god Natt!

image232


Lämna ett avtryck
Postat av: nadja

Ja, det är förjävla roligt:) Jag har klarat till bana 63 innan jag tröttna:P

Postat av: Angelica

HÖHÖ:P

2007-06-21 @ 19:16:44
URL: http://gekaeriksson.blogg.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback