Midsommar & sthlmsplaner

Midsommarhelgen har passerat, utan något vidare häftigt midsommarfirande.
(vilket varit grymt skönt och väl behövligt)

Midsommar, dödshelgen rubricerade Aftonbladet i onsdags..
"Det är årets värsta trafikhelg. 82 döda och 3 122 skadade på tio år.
För många slutar midsommar med en bilkrasch.
Förra året togs 632 personer fast för rattfylleri i Jönköpings län,
222 personer fick körkortet indraget. "
läs mer

Smart drag att spendera helgen på en, nära på, öde holme mitt i ingenstans?
absolut. vi har njutit i fulla drag, i alla fall jag.. och coda och resten av hundskaran.
Kan nog säga att de övriga mänskliga skepnaderna(?) oxå tyckte det var
absolut värt det. :-)

I eftermiddag blev jag en erfarenhet rikare, tack vare F.
jag har bokat tågbiljett! sooo, 08a land, här kommer jag!

tack och bock, nu är det sängen som gäller.
(klockan var allt för mycket redan för flera timmar sen. jag är hopplös)

Hade jag haft en bild, hade jag tveklöst publicerat den..
men jag har ingen.. hejdå!

Lämna ett avtryck
Postat av: skogstokig

Men va ska du till fjollträsk å göra?

Postat av: Frida

wohoo!

2007-06-25 @ 15:12:31
Postat av: Doris Eriksson

Hmmm... ja du jag köpte en myggspray i måndags när vi var ner, men tror du inte jag glömt den kvar i stugan!!! Typiskt mig!! Är väl gammeldommen antar jag!!:-)
Syns i kväll!

2007-06-27 @ 10:52:20
URL: http://doriseriksson.blogg.se
Postat av: gothiqua

tack så mkt! och JAJAJA. tumba är ju jättenära! wiho... ring mig!

2007-06-27 @ 11:01:49
URL: http://gothiqua.blogg.se
Postat av: gothiqua

i slutet av juli/början av augusti har jag semester, å då följer förmodligen niklas, sara och marcus också med. :)

2007-06-27 @ 14:01:00
URL: http://gothiqua.blogg.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback