Pistolskytte

Trodde allvarligt jag hörde fel då IK föreslog att vi skulle åka iväg på
skjutbanan med pistolskytteföreningen. Klart jag följer med, tveklöst !

vi var grymt duktiga och självklart stöp jag som en gris mitt i ett glädjehopp
efter en ok serie. glädjehoppet kom såklart då jag insåg att jag faktiskt träffat
MITT I. wohooo (jag vet, jag är en fjant)

Tvn & desperate !
tjing

Lämna ett avtryck
Postat av: skogstokig

Oj då... jag är inte avundsjuk på dig. Drygt å måsta jobba när man egentligen skulle ha vart ledig!
Det blir nog inte så allvarligt jobbat här skulle jag tro... sortera lite papper och hålla koll på lite virkesleveranser mest! Och en massa bloggande och surfande! =P

Postat av: gothiqua

Vad duktig du är ^^

2007-06-06 @ 17:19:27
URL: http://gothiqua.blogg.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback