Harry Potter and the Deathly Hallows

Jag kan inte vänta, jag vill inte vänta.. men, crap.. I have to.
Release datum för Harry Potter and the Deathly Hallows är 21/7-2007 
undra när den kommer till mig?! :-)
Allvarligt talat, boken känns så jäkla efterlängtad samtidigt som en grym
känsla av tristess infinner sig. Allvarligt, jag kommer aldrig att vilja läsa
klart den. Det är ju ändå den sjunde och sista Harry Potter boken..

Grymt mkt rykten, om vad som händer i den kommande boken, cirkulerar
över hela jäkla världen. Hela världen är som besatt av denna magiska
pojke med ett ärr i pannan och vad som kommer ske..

Enligt
harrypotter.nu lyder de senaste snacket om boken like this:
* Det sista ordet kommer att vara "ärr", lär J.K. Rowling ha sagt.
* En i Harrys årskurs från Gryffindor kommer att bli lärare på Hogwarts.
* Det sista kapitlet kommer att handla om Överlevarna, lär J.K. Rowling ha sagt.
* Professor Lupin kommer att spela en stor roll.
* Harry och Malfoy kommer att
sammarbeta.
* Det kommer ett stort avslöjande om Lily Potter.
* Hermione kommer att bli Överste Prefekt.
* Harrys ögon spelar fortfarande en stor roll.
* Harry dör när han försöker rädda en vän.
* Harry kommer att vara på Azkaban ett tag.


Dessutom har jag även hört/läst att två karaktärer som JK Rowling 
inte först planerade att ta död på, kommer dö. gissa vilka!

Vad tror ni kommer hända? (:

image117
Bild:
MuggleNet.com


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma

Tack, men jag börjar lessna på den nu. Vill ha en ny fondvägg =)
Jag har en Canon lxus nånting ( -> http://se.pricerunner.com/photography/digital-cameras/740719/prices# ) Fast vår är svart. Superbra tycker jag även om jag inte kan med alla finesser utan jag fotar mest bara rakt av =)

Postat av: sara

Jäkla fin design du har :) Jag fattar mig inte ens på hur man gör :P

2007-03-20 @ 13:09:00
URL: http://legitimo.blogg.se
Postat av: sara

hehe! Det är nog ingen mening att jag ens försöker skulle jag tro :P Får nog be någon duktig själ att hjälpa mig :) Vissa har ju så himla fina sidor. Jag fattar nada! :P

2007-03-20 @ 14:06:22
URL: http://legitimo.blogg.se
Postat av: sara

Näe, och det är nog inte alls tänkt att sånna som jag ska förstå för då hade man nog behövs göra det mycket enklare än vad det är :P hehe Annars är det bara bra med mig. Jobbar och står i :) hur står det till med dig då?

2007-03-20 @ 14:21:30
URL: http://legitimo.blogg.se
Postat av: Emma

Tyg - Hade jag aldrig tänkt på. Smart =) Ska berätta för Mille om hundbebisarna då kanske han blir sugen ;) Vill verkligen inte att han ska skaffa en gråhund.. men men har nog ingen talan =/

2007-03-20 @ 17:35:28
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback