tar upp bloggandet.

Hej, jag heter Sofi och är 22 år ung. jag tänker nu tillkännage att jag
härmed tar upp mitt bloggande. Vilket kommer handla om allt
mellan himmel och helvette. - lovely, inte sant. ?
(alltså ingen typisk Modeblogg utan en sånhär grymt häftig blogg
som bara jag kan skapa)

Jag kan berätta för er att Alpina VM i Åre har passerat i samma takt
som ljuset förflyttar sig från köket till toaletten.  grymt fort alltså.
Någon form av superkrafter innan åre uppenbarade sig och jag
trodde ungefär att jag skulle glida omkring som värsta vip bruttan i Åre,
men jag tror jag missade någon poäng med att åka dit. Bara att inse
faktum att efter 20 dagar i, nästan, konstant arbete är man inte så
fantastisk längre. superkrafterna är liksom humöret heelt bortblåst.

Jag nämnde lite snabbt ett skämt om seperationsångest för en
kollega för några dagar sedan. Tror bestämt att jag måste äta upp
mina egna ord när det nu är JAG som står här med ångesten upp i
halsen. hallåå, jag är endast människa.

(bara så att alla vet så skrev jag detta 070223, kanske
inte så snabb på att publicera nej)

Lämna ett avtryck
Postat av: Emma

Yes, ska tipsa Mille om det! Jag vill faktiskt hellre ha en norrbottning men jag har nog ingen talan när det kommer till hundköp :/

hehe nä jag skulle tro att Peter & Mille skulle kunna prata om hundar/jakt/vapen i flera timmar om dom fick :P

Fint du gjort nu på bloggen!! Jag gillar rosa ;)

Kram!


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback