The Sweet Escape

Gwen Stefani feat. Akon - The Sweet Escape
- En sån där typisk skitdåligjävelmenlyssnanågragångersåblirdenbäst-låt.

Grymt snygg design jag tapetserat min blogg med, I know. den är läcker.
På tal om blommor så är det ju ändå snart vår.. och om ni anstränger er
lite och tänker efter ordentligt så är det ungefär lika långt till sommaren
som det var från julen tills nu. grymt snart och jag har stått på brädan
ungefär ingenting alls. hurrayy hurrayy, tror inte jag kommer till
snowboard himlen ändå..

Jag har förresten något att berätta. läs detta noga, helst flera gånger.
Jag Sofi Holmgren, tänker besöka lite 08 land. hur grym är inte jag ?
Till grejen hör att det närmsta 08 land jag varit är Arlanda,
- ingen hit direkt. Därför slår jag på stort och åker till..
taadaaa, Södertälje! (äga asset av täljeborna med
Sanna)
grymt.

Lämna ett avtryck
Postat av: gothiqua

Det kommer bli grymt!! :)

Postat av: Emma

Ja, det har verkligen varit kanonväder hela helgen & idag. Du såg ju vad duktig jag var som gick hela vägen från Hästsko till Polar ;) Men det var jobbigt!! Jag är helt slut på nu. Otränad :P

Yes, ska försöka övertala Mille så han köper en norrbottning istället.. dom verkar lugnare :)

Jag har inte heller nån aning om hur man fixar designen på bloggen. Jag har en som hjälper mig för jag fattar ingenting :P

Ha det bäst! Kram

2007-03-05 @ 18:06:17
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback