bloggar från sängen

Det här med att vara hemma från jobbet pga feber osv är ingen riktig hit.
Tänk att jag kunde komma på den otroligt smarta idén att skaffa en lap top,
surfa från sängen är fan inte illa. (det tackar jag mig själv för dagar som denna)
Kan upplysa världen om att min feber förmodligen är på väg ner just för tillfället,
för aldrig nånsin har jag upplevt sånna svettattacker av att bara ligga ner som just nu..
Äckligt, jag vet.. men även jag måste få skriva ut något personlig någon gång. :)

I morgon är jag nog tillbaka på jobbet, känns lite som att det kvittar hur jag mår..
Tror bestämt att morgondagen är gjord för come back..

nej, sova vidare kanske. :-)


Lämna ett avtryck

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback