skrivtorka

Till skillnad från marken och vi som traskar på håller min blogg på att torka sönder.
Har helt enkelt inte haft något att skriva om, totaltorka.. men utomhus däremot,
där är marken sur av regn. Antagligen har ett stort hål uppenbarat sig i himlen
och släppt ner allt regn som hållit sig fast där uppe. Hålet har för visso stängts igen
och skickar nu ut galet trevliga solstrålar istället. Inte så att man tackar Nej precis.
Förmodligen är inte marken så sur längre, men i morse blev jag tillräckligt blöt
om tårna för att reta upp mig på det. Men ska man absolut gå genom skogen i
icke-skog-vänliga-skor så får man möjligtvis skylla sig själv litegrann.
(Kul att gå genom samhället då man kan gå genom skogen)

Idag bjussar jag på en bild oxå. Pincherpojken Elis & nobsen Coda

image162

Lämna ett avtryck

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback