vårvindar & IKEA

Kan inte säga annat än:
"vårvindarna är för gudomliga". (kanske lite väl stormiga)
Varje höst kan jag knappt vänta tills snön kommer, men så fort det blir vår känns det
verkligen gudomligt. våren och sommaren är inte så pjåkig ändå.
Fast inget går ju egentligen upp mot vintern.. hur länge vi nu får ha kvar den.

från det ena till det andra...
I morgon åker jag till Sundsvall med några av de bästa personerna jag vet.
Spenderar hela härliga helgen där med chill, grill, mys och fett med shopping!
(inte bara ikea som ska shoppas sönder denna gång)

från det andra till det tredje...
Jag sitter och väntar på att batteriet till min kamera ska ladda klart,
sen bär det iväg ut för en liten fotorunda. bilder kommer säkert upp senare.
Coda får förmodligen agera modell på en del bilder, som vanligt ;)

image161
 

Lämna ett avtryck
Postat av: Vanja

Jodu, jag såg balen. Hade inte tänkt se hela, men hade lovat annica och se på henne... och hon kom SIST! så jag såg dom flesta. och absolut, petra var riktigt riktigt vacker :)


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback