Helgen, IB & snöslask

Vet ni vad. Jag är så gott som frisk! Snoret har inte riktigt gett upp ännu
men det är på god väg. Lovely!

Polarcupen i innebandy ägde rum i helgen. grymt hett event!
Stort grattis till "Micke P har ingen klubba" som vann hela skiten..
Så säg grattis till min vän E så kanske hon hälsar resten av laget.. :-)

I Övrigt var det en ganska intressant cup & vi hoppas på att få se
Von Krank även nästa år :-)

Besökte min nya vän JJ (Jämtlänningen J) som hade besök av bästisar
under lördagskvällen.. supertrevligt & kanske kan man inse att det finns
Jämtlänningar som ändå har de flesta får i rätt hage..
Som vi vanliga människor alltså. :-)

NU har jag spridit tillräckligt med info om mig och mitt liv för denna gång.
Jag har liksom insett innebörden med en blogg nu..
Man är aldrig nånsin anonym och folk kan uppenbarligen känna igen en
vart man än är. Tex då man knatar i 100km/h upp till stporhallen för att
hinna se finalmatchen mellan Micke P har ingen klubba & Von Kank..
Javisst, då kan man bli kändis för en sekund eller två.. Det ni!

Trevlig söndag..

Lämna ett avtryck
Postat av: Bella

Snybb blogg du har :)


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback