Jägarskolan

Äntligen äntligen ÄNTLIGEN har en jaktkurs startat i dorotea.
Jag börjar tappa räkningen på hur lång tid (år?!) jag väntat.

Hur som helst, vi hade första träffen igår & det vi var så många
så vi blev splittade i två grupper på momangen.
Vilket känns skönt..

Något som däremot inte känns något vidare skönt är min planering.
Ett heltidsjobb, en ECDL kurs som startar i morgon + jägarskolan..
Säg vad ni vill folket, men just nu känns det lite motigt.. Men vad
spelar det för roll egentligen, jag har ju redan gett mig in på det &
jag trorninte det är några större problems att klara det heller..

I julklapp önskar jag mig en duvkastare, jag måste öva!
Jag önskar mig även skyttelektioner minst 1gång/vecka från vecka 1
fram till skjutproven. Det vore lite guld om tex PAPPA läser det här. :)

Godernatter.

Lämna ett avtryck
Postat av: Björn

En gång i veckan??????

2007-11-22 @ 09:38:01
Postat av: Sofi H

Re Björn: haha Ja vadå, jag behöver träning!


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback