Salong a la Sofi

Lekt lite frisör ikväll igen, har använt mina nya saxar flitigt de senaste veckorna.
Verkade som att båda damerna blev nöjda och glada ikväll så då kan man väl
inte annat än vara nöjd själv :-)


Nu är det bara mitt hår som måste fixas.. Nära på att man liknar en skurmopp.

/Sh

Lämna ett avtryck
Postat av: Emma

Haha men oj då har du ju lyckats ikväll? Jag kanske skulle tatt mig en titt på resultaten så jag ser vem jag har att göra med! haha.

Du, vet du något sorgligt. Jag tror jag är kär, för jag ska troligast följa Kim till fjället och bara slappa. PÅ HALLOWEEEN?! Kan du fatta så illa!!!

Postat av: Emma

Haha ja jag vet ;( Också vart det inget lättare beslut när Martina börja snacka pepp om lördag osså plötsligt dök annasara upp på träningen o ja näe huvva va svårt det blev!!!

Haha det gör nog inget att du glömde de, folk verkar lägga märke till det ändå.. haha

2007-11-01 @ 22:09:36
URL: http://ekaws.blogg.se
Postat av: Ida

hm.. nu ha jag glömt bort va vi prata om! :P men skit samma.. jag blir nog på middag med alex å madde på lördan men vi syns ju på hotellet! :)

2007-11-01 @ 22:17:24
URL: http://IdaSofie.blogg.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback