Snön lyser vid på taken..

Att det kan tänkas komma 4dm snö i natt är på både gott & ont
måste jag säga... Skulle inte sitta fel om det fick vara lite kyligt först..
Is på sjöarna, Ja tack!

wah. Aerobic ikväll. Oj så ägda alla var..
Har nog aldrig nånsin missat så många steg & tyckt det varit så jobbigt
nån gång. men kul hade vi och det är väl huvudsaken?!

Jag hade planerat att vara en duktig dam ikväll och lägga mig i tid, så hör
och häpna. Jag tänker minsann stänga datorn & trippa i säng!

Sov gott,

Sh


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma

Snart snöar vi in :-) Helt crazy vad mkt snö det har kommit under natten/nu på morgonen. I liiiike!

Postat av: Jeanette

nu funkar den :)

2007-11-09 @ 11:41:56

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback