Tävling hos Emma!

TÄVLING HOS EMMA


Emma har en tävling i sin blogg, där man kan vinna
en rosa svea mössa & två små godisaskar.
Vem vill inte ha en rosa svea mössa liksom :-)

Emma skriver själv såhär.

"Pris: En ljusrosa toppluva från Svea + 2 små godisaskar, även dom
från Svea. På den rosa godisasken står det; 'Love will shine on you'
& på den svarta står det; 'Luck will follow your path'. Värde: Ca 200 :-"


Tävlingen pågår till söndagen den 25/11 klockan 18.00

Lämna ett avtryck
Postat av: jasmin

snälla snälla snälla....var har du köpt den??<33

hemsida?: )

2010-09-03 @ 15:01:32
Postat av: Anonym

hhhhhallllllo!!!!!!!!!!!!!

2010-09-11 @ 18:31:45
Postat av: Sofi svarar

jasmin:

Vars har jag köpt vad?



Om det är mössan du menar så är det inte jag som köpt den och jag har ingen heller. men skulle kunna tänka mig att den finns på Junkyard eller så.

Postat av: jasmin

tack:)

men den finns inte på den hemsidan har kollat<3

2010-09-26 @ 17:37:47
Postat av: Sofi svarar

jasmin:

Nej, jag antar att dom har utvecklat den mössan lite.

Den modellen som är på bilden är ju från 2007 så den kanske inte finns längre.

2010-09-28 @ 20:18:16
URL: http://sofi

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback