Aerobicpass nr 3

Har just kommit fram från den kuligt pinsamma aerobicen.
(som jag och
Emma kommit fram till att den är)
Passet gick ändå över förväntan, trots en sjuhelsikes massa missar
i början..  Det finns dock ett steg som jag aldrig någonsin kommer att lära
mig. Det är uppenbarligen helt omöjligt.

Man kanske måste öva i vardagsrummet innan nästa pass?


image399

Lämna ett avtryck
Postat av: Sanna

oooh aerobics är skojjigt! men fan så jävla dyrt det är här nere iaf :D

Postat av: Sanna

Ja du kanske såg min prisjämförelse mellan olika gym för någon dag sedan? 250 spänn skulle man väl få pröjsa för en gång här typ. :D

2007-10-11 @ 20:30:56
URL: http://gothiqua.blogg.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback