En röj i backen för Coda

Min helg, bättre sent än aldrig..

Polletten har visst trillat ner för Coda & han fick sig en röj i backen
under lördagen. Lovely! Att han skällde kanonbra under söndagen känns
om möjligt ännu bättre.. även om inget blev skjutet för honom.

Själv har jag hängt på ikea och bränt alla pengar jag äger och har,
hängt på IB match där vi förlorade så stort att jag inte ens vill nämna det..
Kurerat inomhus i hopp om att den elaka febern som dök upp under söndan
ska försvinna. (Vilket den oxå gjort, nu under onsdagen. feberfri och lycklig)

Tur jag har en snäll far som tar ut Coda iaf.. han & Coda är bästisar nu och Coda blir
minst lika glad då han ser farsan som när han se mig. (om inte gladare)

Coda min sötfis.

Lämna ett avtryck

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback