Hörlurar från Skullcandy

Jag har gluttat runt på Junkyard & jag insåg att jag aldrig vetat att dom
säljer lurar från skullcandy där. Är det något dom börjat med nyss?!
Hur som helst så har Skullcandy fått in ett antal nya lurar i Augusti och
jag har hittat några som verkligen är to die for.
Problemet är då såklart; vilka ska jag välja?

Vita med
Rosa "sido kåpor" som förövrigt kommer passa gräsligt bra till min rosa iPod..
Eller ett par Rasta lurar. svårt svårt.. Vad tycker ni?!

Ja, ni vet iaf vad jag önskar mig i julklapp.. För vet ni vad..
Snart är det Jul!


Lämna ett avtryck
Postat av: Lina

dom har ju haft dom jeeeeeette länge. fast dom är typ alltid slut om man inte kollar i början av säsongerna ;) och får jag välja så skulle jag ta rastalurarna. fniss


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback