Norrlandstestet

Det här med Norrlandstest verkar hel inne och om jag ska vara ärlig så gjorde jag
faktiskt testet för flera veckor sedan utan att publicera resultatet här på bloggen.
Men när min kära kusin
F publicerade sitt resultat under dagen så kan jag faktiskt
inte vara sämre. Så folket, här kommer jag.. Norrlänning ända in i.. ja ni vet.


image375

Lämna ett avtryck
Postat av: Frida

ääh, ditt fusk! Det är bara för att du kör skoter.

Postat av: Anita

Jag är "bara" 91% norrländsk ;-)

2007-10-09 @ 08:14:25
URL: http://anitron.blogspot.com
Postat av: Anonym

:-)

Självklart är man ju tvättäkta norrlänning, men när man gör det där testet på jobbet och inte har möjlighet att ha för hög volym så blir det "bara" 91 % ;-)

Valparna...eller rättare sagt 'valpen' går det ingen nöd på (han föddes 24 september). Han är en stark och livlig krabat. Han ska heta "Mestosforsens Bamse"...han var trots allt väldigt stor när han föddes :-)

2007-10-09 @ 16:03:13
Postat av: Anita

Det var jag, Anita, som skrev den "anonyma" kommentaren. Antar att du förstod det ;-)

2007-10-09 @ 16:03:53

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback