Min nya dröm

Under två dagar, TVÅ hela dagar har mina tankar funnits på ett enda ställe..
Björnjakt.. grejen att få skjuta en björn..
Hallå! hur mår jag?
Jag har alltid sagt att det vore ballt att få uppleva det, men nu sitter jag på riktigt
och faktiskt funderar och fantiserar om det.. hela tiden.
Jag är ju egentligen rädd för björnarna..

Nu ska jag åka iväg till bästaste bästa Emilie!

trevlig kväll

Lämna ett avtryck
Postat av: Emilie

bästaste bästaste du :*

2008-04-24 @ 21:38:55
Postat av: Anita

Björnjakt verkar vara väldigt spännande. Jag har aldrig jagat björn, men jag har sett en björnhona med tre ungar på nära håll. Gammelnobsen var orädd (eller bara dum) och sprang efter björnhonan och hamnade mellan henne och ungarna. Det gick dock bra ändå...ett skott upp i luften och ganska snart kom gammelhunden tillbaka i lugn takt och såg allmänt lycklig ut. Kanske inte så konstigt med tanke på att han lyckades skrämma bort björnhonan :-)

2008-04-25 @ 07:44:05
Postat av: skogstokig

Du vill bara skjuta en björn för att jag vill det ju! Du får inte skjuta nån före mig, då blir jag sur... =P

Postat av: skogstokig

Jag förstår det! Jag är ju din idol...

2008-04-25 @ 19:58:59

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback