beslutsagare SofiH - snusfri dag nr 6

Jag är alltså inne på min sjätte dag som snusfri tjej.

idag känns det bra. mycket bra.
i morgon börjar arbetet igen, kan bli en prövning att inte
ha snusen där. Men det klarar ju jag.. det vet jag!

vem behöver snus när det finns bättre saker att bli beroende av.
;-)


hejdahejda
nu ska jag röja ur min klädkammare för fett viktiga grejer ska in dit.
LYCKA!!!

Lämna ett avtryck
Postat av: Frida

Alltså Sofi du är ju lustig.. först skriver du att det finns bättre grejer att bli beroende av, sen ska du röja klädkammaren för att få plats med viktiga saker. Förstår du var jag försöker komma? :D

Postat av: Nina Holmlund

Duktigt att sluta snusa! Det gick jätte bra för mig, men visst tusan finns suget där fortfarande. Trots att det gått flera månader. Kram

2008-08-03 @ 20:03:02
Postat av: Sofi svarar

Nina:

Det är ju så det är.. suget kan ju komma precis när som helst, hur lång tid som helst efteråt..

Jag har ju provat några gånger, men nu är det på riktigt ;) KRAM !

2008-08-03 @ 21:28:15
URL: http://sofih.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback