Följ bearjakten..

Visst är man såklart intresserad av hur det går för
alla bearjägare där ute.
Jag spanar in
SVAs sida för att hålla en liten koll
på hur det ser ut.. Av ren nyfikenhet och för att jag
är övertygad om att det kommer skjutas många
bears i år.

Gäveborgs län har haft ett ordentligt flyt såhär
på premiärdagen. 3 skjutna djur, alla i Ovanåker.

Otippat värre så är det 0 rapporterade i västerbotten
och Dorotea.. yey.

på måndag är det den 25.. jag önskar att jag var
ledig.. det önskar Coda oxå.

hejda

Lämna ett avtryck
Postat av: skogstokig

3 skjutna i Stömsund idag...

Postat av: Angelica

Tycker det var lite väl dålig uppdatering på den där sidan..

2008-08-23 @ 15:39:16
URL: http://gekaeriksson.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback