Umeåt

För det finns vissa dagar då man funderar på att bli umeåbo
på heltid, bara för att det är så förskräckligt jobbigt att komma
hem mitt i natten var och varannan vecka..
Just nu känns det lite så.. men jag måste nog tänka om.

Jag är trött trött trött..för trött. Nu väntar en sjukt kall säng
eftersom en stressad Sofi H lämnade både balkongdörr och
toafönster öppet innan hon styrde micran mot storastaden.

Kvällen har varit galet trevlig och helgen i övrigt har varit
helt fabulous! lovely, minst sagt.

God natt på er, till helgen bär det av på ytterligare en roadtrip
med mina kavajdamer.

tjing,
Sh

I do believe in magic...

Lämna ett avtryck
Postat av: skogstokig

I´m fabulous!!!


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback