Dorotea

På fredag är jag ledig och jag tänker dra mig norrut.

Jag har hört ryktesvägen att borgabackarna har öppnat.
Såklart rycker det lite i åkabrädanerven.
Synd att min kära vän A inte har brädan i ordning..
Nejdå, den ligger såklart jättebra i någon verkstad på ett ställe
jag aldrig varit till.. dumma bräda.

Det är ju faktiskt lucia på lördag, så jag gissar att jag får se A iaf.
Med eller utan bräda. Lucia är ju trots allt lucia.. det brukar betyda
försök till roligheter i dorotea. Man vet ju aldrig, nått år kanske det lyckas!
I värsta fall får vi väl visa upp våra grymma kunskaper  i styrdans.
Det är vi ju ena hejare på, eller hur det nu var..

back to work..


Lämna ett avtryck
Postat av: Ida

Hej! du måste höra av dig om du åker hem till helgen! Vi måste träffas å umgås å kanske dricka en cider eller 2! :) Kram

Postat av: Anna

JA JUST...styrdans...jag tor jag fick till 4 st hatiska "-Nej jag ska inte dansa" i lördags.

2008-12-08 @ 20:31:04
URL: http://nsominorrland.blogg.se/
Postat av: petra

"synd att min kära vän A inte har brädan iordning",

heey,, du bara skiter i din syster!

2008-12-11 @ 18:06:50
Postat av: Sofi svarar

Petra:

Vill du åka bräda med mig?! ;)

2008-12-11 @ 21:42:18
URL: http://sofih.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback