Dollarstore is the shiiet!

Trippen till Dollar var inte helt tokig måste jag säga.
Trevlig sällskap och massvis med roliga grejer att spana in.
Bla annat köpte jag fyra kåsor, två svarta & två lysrosa.
Misstänkte att mannen inte ville ha rosa så jag slog på stort
och gav han matchande i svart istället.

Det var en trevlig tripp & jag rekommenderar alla att välja
Dollarstore i Strömsund istället för Lycksele, där det är fett kasst!

Jag hittade min resväska & japp, jag är nöjd!
Jag menar, vart annars hittar man en ROSA perfekt väska för
småpenninga? Inte på Wedins iaf, där jag suktat och suktat efter
den rosa W-väskan i flera hundra år.
Nu äger jag en liknande, minst lite tjusig & jag är nöjd tills den dagen
den rämnar och lämnar mig i sticket på en fin semester ö.
Kanske tackar jag den då oxå då den skulle kunna ge mig möjlighet
att stanna kvar på denna fina semester ö.
Men den dagen tar vi då den kommer, kanske rämnar den redan i Afrika.

God natt, nu ska jag spana in en plats för mina nya tavlor. Ciao!

Lämna ett avtryck
Postat av: Lindas krypin

Visst är det en himla skillnad mellan Dollarstore i Lycksele och Strömsund. Strömsund-affären är ju mycket bättre. Större sortiment och mycket bättre ordning....


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback