ett två tre, rött ljus

Minns den leken? ett två tre, rött ljus..
Jag tror jag saknar den tiden lite grann.. väldigt mycket just nu.
Då hade man ju inte en hel lägenhet som var i stort behov av städning
och en tvättkorg som närmar sig bristningsgränsen.
Då kunde man leka ett två tre, rött ljus i godan ro medan någon annan
städade ens hem. det är lyx att vara liten. ibland.

Nu ska jag ta tag i allt på en gång.. städning, tvättning, handling och
till sist ommöblering av diverse saker. skönt när det är klart iaf.
Mindre skönt när allt ligger framför mig och ingenting ens är påbörjat.

Trevlig dag på er allihop.
Glöm inte bort att vara givmilda och låna ut en
resväska till mig.

/S

Ps. Jag har hört att DollarStore har billiga resväskor i alla möjliga storlekar.
Kan någon vänlig själ tala om för mig vad det är för kvalitet på dem?


Lämna ett avtryck
Postat av: skogstokig

Jag har en väska som du kan få låna, men den kanske är för liten!!

Postat av: HELENASCITY

ha en bra dag =)

2008-02-25 @ 13:40:08
URL: http://metrobloggen.se/helenascity
Postat av: Frida

Haha jag saknar norsk kurragömma i klubbstugan!

2008-02-25 @ 21:11:30
URL: http://blogg.fjii.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback