Solet & fisket

Solen gassar på idag & jag +dogs är återigen påväg till stugan.
Tänkte avancera med lite pimpelfiske idag, mys.

Hade tänkt lägga in några bilder från igår men nu har tydligen
mitt photoshop lagt av. Kanske dags att avancera där oxå..
suck!

EFIT idag, så förhoppningsvis lyckas jag själv fixa photoshop senare
så jag iaf kan publidera dom bilderna.
I värsta fall får jag väl använda mig av Paint, som på den gamla goda tiden.

Ha en fin dag!

/Sofi, Coda & Amigo

Jag lägger upp en gammal goding istället!



image162

Lämna ett avtryck
Postat av: Pjoter

Hoppas ji dra upp nå angelfisk! ;P ha en fin dag! puss

2008-02-17 @ 10:12:48
Postat av: Sofi H

Re Pjoter:
Som du vet så blev det dåligt om angelfisk.
Typiskt värre. hoppas det blir svinkallt nu..
Jag hoppas ni spöar skiten ut Hörnefors nu! puss

Postat av: Cheri

Hahaha vad härliga! :D

2008-02-20 @ 16:21:17
URL: http://Cherrylicious.blogg.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback