Död åt sårade hälar

För ett antal dagar sedan spännde jag träskidorna på fötterna
& åkte ut i skogen med B för att jaga toppfågel.
Det resulterade i 1 orre & stora blåsor på mina hälar.
En häl mår i dagsläget relativt bra, men den andra är det värre med.
Jag tippar att det inte blir någon mer jakt innan julledigheten är över.
surt sa räven.

Ni är sjukt dåliga på att kommentera, speciellt när jag verkligen behöver det.
Så nu gör jag ett nytt försök.

Tips på motgift för skavsår på hälarna! Tack :-)

Lämna ett avtryck
Postat av: Linda

Hejsan!
Skavsår har man ju haft ett antal gånger främst när fotbollssäsongen började och man hade nya skor... Compeed tycker jag är oslagbart. Se bara till att värma fast det ordentligt med handen när du sätter på plåstret. Låt det sitta så länge det bara går. Det blir som en andra hud och när det lossnar (förhoppningsvis sitter det rätt länge) är huden tillbaka!

Länken till mej är givetvis helt OK!

Postat av: Anna

slår också ett slag för compeed, eller kådsalva, sann husmor som man är ;-)

2008-01-03 @ 13:32:45
URL: http://annaslya.blogg.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback