Snö och snö och så lite mera snö

Äntligen faller den! Ordentligt, på riktigt. Snön.
Bara för att jag har fetaste skavsår & snart börjar jobba så faller den..

Jag har inte hunnit göra mkt idag. en huvudvärk har plågat mig till & från.
Nu verkar den ha övergett mig och mitt oskuldsfulla huvud för att hemsöka
någon annan, förhoppningsvis någon med lite skuld för att förtjäna huvudvärk.

Som om inte dagen var nog jobbig som den var.. ni vet, huvudvärk och skavisar.
Självklart pajjar diskmaskinen bara sådär... jag har legat på golvet i säkert 35min
för att försöka få igång den, eller snarare få av den. den stannar liksom inte..
den arbetar iofs inte heller, den bara är igång.

såå, nu behöver jag nya tips!

HUR LAGAR MAN EN DISKMASKIN?!?!
Den har stannat mitt i ett program & är helt tom på vatten.
Det låter om den, som om den försöker ta undan vatten
men det händer inget. Vrider man ratten till "av" så stannar
den ändå inte. Det enda som hjälper just nu är alltså att
dra ut kontakten. Vad är problemet?!

just ja, glömde:
Den lyser på vissa delar av programet och om man stannar
ratten då det lyser så fortsätter den frammåt av sig själv, ända tills lampan
slocknar. då står den bara och "tuggar" igen.

Tacksam för lite tips ;-)

Lämna ett avtryck
Postat av: FLORENZ

vill också ha lite snö :}

Postat av: Naken

Tack! Blev trött på den gamla headern så då satte jag fart på mina tassar och gjorde en ny. Er nya är också fin. Ser kall ut.

Tur att ni har Coda. Då behöver ni ingen diskmaskin. Hon gör säkert rent talrikarna för er utan knussel.

Blir avundsjuk när jag hör att Coda får vara ute i snön hur mycket som hellst. Dock har jag hört att det är kallt och då är jag nog inte så sugen längre ;)

Tass och Mjau/ Naken

2008-01-03 @ 14:58:44
URL: http://nakensdagbok.blogg.se/
Postat av: Lindas krypin

Ska kolla läget med brorsan och svågern, båda är duktiga på diskmaskiner :-)

2008-01-03 @ 17:14:08
URL: http://lindaskrypin.blogg.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback