Sveriges nya skiddrottning?

Jag brukar inte vara den som ligger och glor på längdskidåkning.
Men jag kunde inte slita mig från tvn idag.
Kalla är i mål och Kalla är segrare.. så jäkla otrolig tjej!

Om ni inte sett hennes åkning idag borde ni alla se till att ni får göra det.

Nästan så jag hoppade och studsade i soffan.
OTROLIGT!

Nu ska jag ut på prommis med två snygga bruttor och hundarna.


Lämna ett avtryck
Postat av: Sandra

Hej! Vet du när Desperate Housewives börjar sändas igen? :)

Postat av: sannaminaord

Nu har jag uppat lite ^^

2008-01-06 @ 19:06:21
URL: http://gothiqua.blogg.se
Postat av: Lindas krypin

Ja, visst är hon makalös....

2008-01-06 @ 21:19:29
URL: http://lindaskrypin.blogg.se
Postat av: Anonym

Charlotte Kalla ÄR verkligen imponerande. Hon kommer förresten från mina hemtrakter (dvs. Pajala kommun). Jag känner dock inte henne.

Jag hade en klasskamrat, på gymnasiet, som heter Jenny Kalla. Om jag har rätt så är de kusiner. Jenny Kalla spelade volleyboll (trots att hon endast är 153 cm), innebandy, åkte skidor etc. Det är, med andra ord, en mycket idrottsintresserad släkt.

2008-01-10 @ 08:09:48

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback