beslutstagare Sofi H - snusfri dag nr 1

HA! glöm det där om lugn som en filbunke..

Som om det inte ska vara nog med att bli snusfri..
Nejdå, vi öser på med lite till..
pain in the ass grannar som spelar musik så väggarna vibrerar!!
pain in the ass mens som tar livet av mig. den brukar ju vara LUGN..
Men inte idag, vi öser på med allt vi har... urk

Och bara för att jag inte kan låta bli så har jag OF COURSE töjt
i örat lite till.. Vad leder det till? Jo, en jävla smärta!!!

Jag älskar denna dag..

Det enda positiva med hela skiten är väl att grannarna faktiskt
spelar okej musik. yehey.
Jag ska nog gå ut på balkongen och dansa till det som spelas just nu.
Även om det för tillfället inte spelas nått mera apballt än
Flo Rida ft. Timbaland - Elevator
(som förmodligen hade låtit bättre om grannarna kunde låta bli att
sjunga med all the time)

ha! hejda, idag gör ni rätt i att ta avstånd från mig.

Sh

Lämna ett avtryck
Postat av: Lina

good luck med ditt nya snusfria liv. När du lyckats kan du få lära mig :)

2008-07-29 @ 21:29:29
Postat av: Sofi svarar

Lina:

Thank you Lina! Jag lovar att lära dig när jag lyckats.. Ett första tips är iaf att INTE sluta snusa under årets varmaste vecka.. man blir ju tokig bara av värmen ;)


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback