beslutstagare Sofi H

Hej alla.

jag ska sluta snusa..
följ mitt härliga äventyr from måndag.

Jag tror det kan bli en spännande resa...

i morgon hoppas jag på äventyr!

Lämna ett avtryck
Postat av: Luran

Go for it! Klarar du det så bör jag klara av att sluta med godis... lättare om man vet att någon annan kämpar samtidigt.

Postat av: Anita

Lycka till!



Min karl slutade snusa med hjälp av "Choise", "Onico" (pepparmint tror jag var bäst) etc.

2008-07-25 @ 08:52:01
Postat av: Sofi svarar

Anita:

Thank you :-)

Jag har läst så mkt om choise och onico så jag är lite rädd för det där.. har provat dom men tror inte jag gör det igen.. Det är sjukt mycket socker i dom påsarna vilket inte är vidare hälsosamt för munnen..

Men jag tror jag klarar det iaf.. :)

2008-07-25 @ 11:30:01
URL: http://sofih.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback