Stekhett, minsann

Och sommarn kom till norr oxå..

stughäng hela dagen och jag har nära på smält bort
i värmen. Men man ska inte klaga har jag hört.
Jag hoppas mest att värmen inte är lika intensiv när
det väl smäller till och blir jakttider... och dit äre nära.

Vad pysslar ni med i sommarvärmen?

Lämna ett avtryck
Postat av: Ida

2008-07-26 @ 22:02:09
Postat av: Ida

nu ska det inte bli ett blankt meddelande ;)

Jag jobbar men nu är det helg, då är man ute i solen och chillar. Sitter i hängstolen och läser en bok, promenerar med ipod och, solar och umgås med folk. Vad gör du?

2008-07-26 @ 22:04:49
Postat av: Sofi svarar

Ida:

Det låter helt perfekt! underbart!

Jag har just nu semester och passar på att chilla så mkt som det bara går. Åker iväg till stugan och myser med hunden, kan ligga på top 3 listan :-)



Tack för kommentaren!


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback