Bästa bästa

Allvarligt talat, Jonas Gardells dagbok är den bästa jag vet!
Ni finner den på
Gardells webbsida

God Natt

Lämna ett avtryck
Postat av: paulina.

Gardell é så jävla ball!

Postat av: Kia

Tack för besöket det är OK att länka till mig. Kul att du gillar bloggen min. Jag brukar besöka din också men skriver inte alltid. Ska bättra mig. Ha det gott så syns vi kanske senare.

2008-03-10 @ 06:47:58
URL: http://www.kiasguidedog.se
Postat av: Jessica

Va skönt att det ordnade sig! Så du ska jobba vidare på samma ställe då eller?

Ja du kan ju alltid fara och göra provet och sen välja att du vill börja nästa år, bara så du har en skola du kan börja på direkt om du blir sugen!

Marknan var faktiskt rätt skoj:) Bättre än jag trott det skulle va, mindre folk än vanligt, så det var ju bra!

2008-03-10 @ 11:23:15
URL: http://create.blogg.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback