Hjälp mig lite nu!

Jag har tjatat en del om gratisbio förut.
Nu tänker jag minsann tjata ytterligare en smula eller två..

Jag behöver all hjälp jag kan få så jag når upp till de poäng jag behöver
för att få presentkort :-)
Eftersom jag är fattig halvtidsarbetare har jag inte många kronor att hänga
i julgranen, så snart går jag naken på byn! Vilken skandal det skulle bli.

Kom igen bloggvärlden! Bli medlem HÄR och börja samla poäng omgående!
För att ni ska räknas som aktiv medlem måste ni samla i hop 100p utöver
välkomstpoängen på 50:- + de 25p man får om man blir värvad av miiig!
100p är grymt enkelt att samla på sig, genom att klicka på lite annonser
och vet ni med er att ni ska beställa något från tex Ellos, haléns osv så
kolla med gratisbio om de har något erbjudande! :)

Varför ska man vara med här då?
Gratis biobiljetter! Presentkort på en massa olika ställen!
Kom igen nu, hjälp mig! :)

Ange SofiH som värvare! :)

Tack på  förhand!

Lämna ett avtryck

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback