Måndag, igen!

Så var det måndag igen.. det är alltid måndag.

Helgen har vart hur bra som helst & jag har gett mig själv
köpstopp (till mig själv) efter vår göra-stan-tripp i lördags.

Varför det är endast till mig själv stoppet gäller beror såklart
på att det snart är JUL!
Jag fixade minsann första julpaketet idag & jag är måttligt
nöjd över att i alla fall ha börjat i ganska bra tid!

Coda liftade med A hem till Dorotea igår..
Det är ganska tyst & skönt där hemma just nu, inget löp-gnäll!
Jag tror dock Qajsa saknar hennes bästis en smula eller fem.

Have a nice day & Glöm inte bort att betala för det ni tankat!

/Sh

Ps. ikväll ska jag på gympa!


Lämna ett avtryck
Postat av: N som i Norrland

Haha jaa du...vilka minnen /A


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback