Blå lättmjölk

Jag myser på i mitt nya hem och det är faktiskt
ganska fantastisk..

Det som saknas är några lovely ladies från Lappland
och rätt färg på mjölken.. blå lättmjölk är inte riktigt min grej.
Den ska faktiskt vara gul.

Jag plöjer igenom säsong 8 av förhäxad och det känns lagomt
trist att den snart är över..

Snart dags att sova i min kalla gigantiska säng.

Sleep tight!


Lämna ett avtryck
Postat av: Liz

jo, man kan ju bli galen för mindre ;P

hallå, de ska faktiskt vara mellanmjölk :D

Postat av: A

Ja det är inte lätt när det blir fel färg, o fula är de dessutom, är kanske lite partisk.

2008-10-14 @ 07:20:51
URL: http://nsominorrland.blogg.se/
Postat av: Jennykusin

Tja Sojf! Tack för flyttkortet! Visst är det förvirrande med mjölkpaketen!? Det är ju liksom helt bakofram! :) Trevligt att du trivs där i skogarna. Sköt om dig och skräm inte spökena! ;)

2008-10-14 @ 09:37:11
Postat av: Nina H

Snacka om bak å fram lixom. Men det är kanske en vanesak :p Hoppas allt är bra med soffipropp =)

2008-10-14 @ 12:36:21
Postat av: Therese

Japp, godisfri, men dessvärre knaprar jag ölkorv så det står härliga till... inte direkt nyttigt ;-P Men försöker ta mig till simhallen å simma emellanåt, så det kanske går på ett ut! :-) Ut å jaga/å fota nu, gillar dina inlägg då coda jagar :-) Ha det gott!

2008-10-14 @ 14:05:30
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sofi svarar

Jennykusin:

:-) Nu äre bara till att komma och hälsa på här i skogen! Ja, visst tusan är det förvirrande att shoppa mjölk i dagsläget.. kanske vänjer jag mig och slipper se ut som ett fån i mjölkdisken tids nog.. vem vet!

Tack & Tack! sköt om dig själv och resten av familjen!

inte skrämma spökena ja.. hrm ;)



Nina H:

Verkligen bakåfram. Allt är toppen här och jag hoppas det är lika bra hos er!

2008-10-14 @ 19:43:16
URL: http://sofih.blogg.se/
Postat av: Karin

fast egentligen sa ar det ju ratt farg pa mjolken!

2008-10-18 @ 02:58:00
URL: http://kariiiins.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback